Jak nawiązać współpracę?

Firma Stolzen jako uznany w branży producent elementów do produkcji mebli nawiązuje współpracę z przedsiębiorstwami oraz firmami z szeroko pojętego sektora meblarskiego (producenci mebli, salony meblowe, architekci, projektanci wnętrz).

Wszystkie kwestie związane ze współpracą z firmą Stolzen są uzgadnianie indywidualnie z zainteresowanymi podmiotami.
W celu nawiązania współpracy należy skontaktować się z przedstawicielem firmy Stolzen.
Informacje o wszystkich danych potrzebnych do rozpoczęcia współpracy znajdują się w zakładce kontakt.

Firma Stolzen nawiązuje współpracę w pierwszej kolejności z klientami prowadzącymi działalność gospodarczą związaną z profilem produkcji firmy.

Przed złożeniem pierwszego zamówienia prosimy przedłożyć następujące dokumenty:

  • zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, wpis do KRS
  • zaświadczenie REGON,
  • decyzję o numerze NIP.

Partner jest zobowiązany do uzupełniania na bieżąco wszelkich zmian danych firmy.

Oferta firmy STOLZEN:
Zgodność zamówień z ofertą jest weryfikowana przez Dział Handlowy naszej firmy. Ewentualne niejasności lub wątpliwości w zamówieniu są wyjaśniane i korygowane przez właściwego handlowca po konsultacji z Klientem.

Oferta standardowa:
Za zamówienie standardowe uważa się zlecenie na wyroby z aktualnego Katalogu produktów STOLZEN. Dział handlowy określa przybliżony termin realizacji.

Zamówienia niestandardowe:
Po konsultacji z działem technologicznym oraz opiekunem klienta możliwe jest wykonanie elementów poza ofertą zawartą w katalogu.
Zamówienia poza ofertą katalogową są realizowane wg indywidualnie ustalonych terminów.

Uwaga! Klienci detaliczni zainteresowani zakupem wyrobów z oferty Stolzen w pierwszej kolejności zostaną skierowani do naszych partnerów handlowych.